Author Topic: planche de pin lamell? coll  (Read 2103 times)

Offline chpins

  • *
  • Newbie
  • Posts: 3
    • View Profile
planche de pin lamell? coll
« on: July 29, 2015, 04:27:35 pm »
Bonjour, je me nomme mickael . Je suis fran?ais et je suis fan de votre travail ! ? Je voulais juste savoir si on pouvait utiliser une planche de pin lamell? coll? pour faire un collapsible basket ??. Est se que celui ci tiendrait ?? Cordialement merci ...

Offline chpins

  • *
  • Newbie
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: planche de pin lamell? coll
« Reply #1 on: July 31, 2015, 10:15:10 am »
??????

Offline kc0iv

  • *
  • Newbie
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: planche de pin lamell? coll
« Reply #2 on: July 31, 2015, 05:16:40 pm »
Bonjour, je me nomme mickael . Je suis fran?ais et je suis fan de votre travail ! ? Je voulais juste savoir si on pouvait utiliser une planche de pin lamell? coll? pour faire un collapsible basket ??. Est se que celui ci tiendrait ?? Cordialement merci ...

Hello, my name mickael. I'm French and I'm a fan of your work! ? I just wanted to know if we could use a sheet of laminated pine glued to a collapsible basketball ??. Is that it would be ?? Sincerely thank you ...
Google Translate for Business:Translator ToolkitWebsite TranslatorGlobal Market Finder

translated by google
Kansas City, MO.

Offline pierre62

  • *****
  • Hero Member
  • Posts: 687
    • View Profile
Re: planche de pin lamell? coll
« Reply #3 on: August 03, 2015, 12:21:23 pm »
Bonjour chpins et bienvenue, sur le forum.
Oui bien sur tu peux utiliser une planche lamell?e et coll?e.
Pierre

Offline chpins

  • *
  • Newbie
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: planche de pin lamell? coll
« Reply #4 on: September 15, 2015, 09:07:44 am »
Merci pierre !!! Je suis du 62 bethune exactement !!
« Last Edit: September 15, 2015, 09:10:08 am by chpins »

Offline DWSudekum

  • *****
  • Hero Member
  • Posts: 3677
    • View Profile
    • The DW Collection
Re: planche de pin lamell? coll
« Reply #5 on: September 17, 2015, 04:04:44 am »
Please pardon my assumptions if they are wrong.  Are you asking the question can a piece of laminated pine be cut to make a collapsible basket?  If so the answer is yes.  Just about any wood or manufactured wood can be made into a collapsible basket.  Here is a link to one of Steve's patterns for making one of the collapsible baskets.  http://www.stevedgood.com/simplebasket.pdf Hope my assuptions were correct.

DW
I used Google Translate for this.

S'il vous pla?t pardonnez mes hypoth?ses si elles sont mauvaises. Vous posez la question peut un morceau de pin lamin? ?tre coup? pour faire un panier pliable? Si donc la r?ponse est oui. Juste au sujet de tout bois ou bois manufactur? peuvent ?tre faites dans un panier pliable. Voici un lien vers l'un des motifs de Steve pour la fabrication de l'un des paniers pliables.
http://www.stevedgood.com/simplebasket.pdfEsp?re que mon assuptions ?taient correctes.

DW
Je ai utilis? Google Translate pour cela.

Life is tough, it is even tougher if you are stupid  -  John Wayne

 

SMF

Teknoromi